marți, 4 septembrie 2007

Hagi

Foarte multi chinezi isi iau si nume englezesc. Faceam misto de un chinez ca are si nume japonez si mai ales comentam numele lui englezesc (si anume Catastrophe!) si i-am zis ca daca tot face colectie de nume ii voi alege si un nume romanesc. Ma apuc eu si studiez nume, ii explic care ce etimologie are si ce inseamna... Dar degeaba, omuletul alesese deja: HAGI. Acum urmeaza sa-mi gaseasca el mie un nume chinezesc :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

eu acum am reusit sa vad minunatele istorioare...[deh asteptam cu nerabdare de vreo luna sa fiu si eu in secolul 21 ca acum ma simt in epoca de piatra ;) ]...in fine faina bicicleta s-o stapanesti mult timp de-acu incolo...speram ca vei mai gasi si alte prezente romanesti pe acolo in afara de dragostea din tei si sa nu cumva sa "devii" o chinezoaica