luni, 2 noiembrie 2009

Cărţi, cărţi

Răzvan Petrescu – Eclipsa, Allfa, 1996
Răzvan Petrescu – Mici schimbări de atitudine, Allfa, 2003
António Lobo Antunes – Ordinea naturală a lucrurilor, Humanitas, 2009
Boris Vian – Spuma zilelor, Humanitas, 2003

De la FILB m-am ales cu patru cărţi, toate cu autografe. În ordine:

Philip Ó Ceallaigh – Şi dulce e lumina, 2009 - A câştigat-o Elena Vlădăreanu, pentru întrebarea "Ce e cu piftia încălzită?" pusă autorului bulgar Alek Popov, de fapt, traducătorului care a citit versiunea în limba română a fragmentului din romanul Missiya London. Elena o avea deja, eu eram prin preajmă. Autorul era şi el prin preajmă.

Filip Florian, Matei Florian– Băiuţeii, Polirom, 2006 - Mi-am cumpărat-o de acolo, tocmai anunţase Marius Chivu că e cât o bere, sau cât două. 2*autograf Florian.

Radu Pavel Gheo – Numele mierlei, Polirom, 2008 - Am câştigat-o alergând repede cu paharul cu vin fiert şi cu un covrig până la Vasile Ernu. Pentru autograf, n-am mai alergat.

Elena Vlădăreanu – Spaţiu privat, Cartea Românească, 2009 - Proaspătă, aburindă, tocmai apăruse, cadou de la autoare. Cu autograf şi cu desenul visului din noaptea precedentă.


Niciun comentariu: