joi, 9 august 2007

Lucia


V-o prezint pe Lucia, prima mea bicicleta la Shanghai. Dupa numele fetei din Lucia y el sexo, care avea o bicicleta din asta clasica. Are cos, coarne inalte, sa lata, cu arcuri. De mult imi doream bicicleta cu cos. Are cauciucuri argintii, n-am mai vazut niciodata. Si e rrosie. O sa scriu un text despre cum e sa mergi cu bicicleta pe strazile din Shanghai, pline de chinezi pe doua roti. I-as fi pus un nume chinezesc, dar zixingche=bicicleta nu-mi spune nimic si nu suna prea feminin :). De fapt in chineza acelasi nume propriu poate fi al unei fete, dar si al unui baiat. Mi se pare ciudat, tocmai in tara lui Yin si Yang.

2 comentarii:

Florin spunea...

ma e faina ce sa zic.....
dar Lucia ce dracu te crezi la tara...pune-i si tu un nume mai occidental.(ex:Marioara, Vasilica, Gherghina sau Zoica(ca pe buni a mea) ce zici? pt mine :( ....
apropo ai udat-o? ...ca altfel o sa cam cazi de pe ea si o sa te-ntrebi de ce? :-? :-/ :/
sa te plimbi cu placere....si s-o uzi(adica sa dai si tu o bere)

Iulia spunea...

iti dau chiar mai multe, daca iti ei si tu bicla :)