sâmbătă, 19 mai 2007

Calugari budisti jucand basket






3 comentarii:

Xiao Loong spunea...

Calugarii chinezi budisti joaca basket, iar calugarii ortodocsi romani fac sex intre ei...sunt homosexuali si pedofili. Oare ce e mai grav? sa joci basket sau sa intretii relatii sexuale cu alte fete bisericesti de acelasi sex?
Offf romaniii astia...sangele si adn-ul e de vina pentru atitudiunea asta rasiala..

Iulia spunea...

Daca nu cunosti sensul acestui cuvant, cauta-l in dictionar: a se minuna = a-şi manifesta mirarea, admiraţia, surpriza; a se mira mult. Am pus doar o fotografie, fara nici un comentariu. Numai cineva foarte frustrat ar putea trage concluzia ca e o critica sau, mai mult, rasism. Cat despre calugarii ortodocsi, am auzit si eu si probabil ca este adevarat, dar nici n-am vazut si nici n-am vreo dovada. Ai cumva vreo poza? Toata lumea stie ca pe intreaga planeta comportamentul unor calugari este uneori in contradictie cu regulile carorara au acceptat sa se supuna, dar asta n-are nicio legatura cu nationalitatea.
Cat despre „atitudiunea rasiala“, cred ca te incriminezi prin propriile-ti cuvinte: „sangele si adn-ul e de vina“, potrivit definitiei rasismului: „Teorie social-politică care susţine inegalitatea biologică şi intelectuală a raselor umane“.

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!