luni, 9 iulie 2007

Branza cu aroma de kiwi

Asta e mai mult pentru romanii plecati pe alte meleaguri, frati de suferinta eventual in aceasta chestiune lactata: branza. Pai la chinezi nu se gaseste decat o imitatie nereusita, super procesata, iar branza importata din Europa e foarte scumpa si n-are nici pe departe gustul de branza de oameni (= facuta de tarani). Dupa o tentativa nereusita de a primi nepretuitul produs din Romania, tot tipul care mi-a zadarnicit planul m-a si salvat, dandu-mi ideea sa o fac singura. Renuntatsem de mult la idee, cand niste prieteni din Londra mi-au zis ca ei au incercat cu cheag si n-a mers, ca laptele din comert mai are prea putina grasime. Am lasat laptele intr-un vas cam o noapte, la temperatura camerei, apoi l-am pus la scurs intr-o sita+strecuratoare. Si a iesit o branza dulce foarte buna, fara cheag si fara procesari. Dintr-un litru de lapte - cam 300g. Ma gandesc sa incerc si iaurt :), fiindca chinezii produc numai iaurt dulce. Chhh! Si intr-o zi am pus putin iaurt in laptele-viitoare-branza, ca sa se transforme mai repede. Iaurtul era cu kiwi, asa ca branza mea a iesit cu aroma...
Pofta buna!

Niciun comentariu: