miercuri, 20 mai 2009

Sunt un pirat

Sau o pirată. Temporar. Mi-am făcut operaţie la ochi, chestie necomplicată, de altfel. Înainte de intervenţie mi-au făcut o injecţie "pentru emoţii" :) Apoi îmi venea să râd întruna. "Lăptic de fericire", mi-a spus doctoriţa când am întrebat ce fel de injecţie mi-a făcut. Mă uitam la tavan şi râdeam întruna. Aşa o fi când eşti drogat? Emoţiile mi se ascunseseră toate într-un cotlon, nu mai aveau loc de atâta veselie. În poză e una dintre cele cinci surprrize cu care m-am trezit acasă pe corp, terminaţiile de la firele de la aparatul de monitorizare (da, electrozi se numesc). Nu prea-mi vine să le dau jos, le mai ţin puţin. Încă mai zâmbesc fără motiv.

2 comentarii:

caramica spunea...

hm... sunt sigura ca esti o pirata frumoasa, da' nu ti-a fost frica de operatie? sau injectia a spulberat tot? :D

Iulia spunea...

Mi-a fost, dar sub medie, să zicem. :) Tare injecţia, şi acum îmi vine să râd când mă gândesc. :)