luni, 1 iunie 2009

Fereastra din Shanghai

Cum ar fi să te trezeşti cu om la fereastra ta de la etajul 13? Se căţărau din când în când să spele geamurile clădirilor. La serviciu, parcă era ok să dai ochi în ochi cu oamenii care atârnau de sus, de la etajul 45. Dar acasă... Acum mă gândesc că poate curăţarea asta alpinistă se anunţa cumva, poate prin vreunul dintre anunţurile în chineză şi cu ştampila administraţiei care mai apăreau la intrarea în bloc, pe care mă bucuram că nu le înţeleg...
Aceasta era fereastra mea. Aici mi-am petrecut cea mai mare parte din viaţa de apartament la Shanghai.
Seara era cam aşa. N-am găsit o poză fără mine, dar măcar vezi unde e locul omului la fereastră. Bineînţeles, eu îmi aduceam şi o pernă şi stăteam cât puteam de comod. Uneori adormeam, ziua, noaptea,

5 comentarii:

caramica spunea...

tare frumos tre' sa se fi vazut lumea de la etajul 13 :) multumim pentru continuarea "starilor" chinezesti, ne prind tare bine!

Iulia spunea...

Imaginează-ţi cum e la etajul 88! Păcat că era cam ceaţă. Adică vapori.

pELo spunea...

superb bibeloul heineken de pe masuta !! verdele lui se asorteaza de minune cu cromatica celor doua canapele...cameleonul si copacul pe care sta...superb... :)

Iulia spunea...

cameleonul? :)

pELo spunea...

cat de obscur am fost in exprimare !! :)) canapeaua e perechea de ochelari...heinekenu e cameleonul...heinekenu are si alb si negru si rosu...si in curand se coloreaza cu totul in verde...exact culoarea canapelei...sau a ochelarilor... :))

PS: http://www.youtube.com/watch?v=KMT1FLzEn9I :)