vineri, 12 iunie 2009

Radio România Cultural

Am un nou cotlon (îmi place mult acest cuvânt al tău, Floribunda), Radio România Cultural. Mai ascultasem eu şi în China Timpul prezent (la ora chinezească 16.30 vara, 17.30 iarna), dar acum am descoperit de fapt postul acesta. Ce lume, ce voci, atât de diferite de cele ale radioului pe care îl ascultam. Şi muzica, şi nicio reclamă. Am reuşit să ascult, iată, pentru prima dată, Noua revistă vorbită. Ştiri culturale, şi câte emisiuni literare. Şi a fost şi o scurtă emisiune despre Pintea Haiducul. Să ţi se povestească pur şi simplu biografia lui Pintea Haiducul, ce lume e aceasta?; să înţelegi că chiar a existat, că nu e doar o legendă. Istoria şi actualitatea se împletesc foarte bine. Da, ascultam mai mult muzică la radio decât muzica pe care mi-am adunat-o, pentru că îmi dădea impresia că sunt conectată la ceva, că e o deschidere spre lume, că nu sunt singură în casă (iar în China, de multe ori, internetul nu mergea suficient de bine ca să ascult radio, şi mă simţeam şi mai singură). De acum voi asculta şi Radio România Cultural, un alt tip de conectare. Cultură pe unde cât e ziua de lungă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

La fel de bun e Radio Romania Muzical, fratele lui Cultural. Maiculita, ce anost trebuie sa fie ca in viata sa faci jocuri video? Scuza-ma, n-am nici o nuanta sarcastica sau ironica, pur si simplu e absolut inutil. Ma gindesc, decit sa inveti programare de fel si fel ca sa contribui la producerea a ceva atit de inutil, nu mai bine renunti la toata viata, aduni toti banii de care dispui si te inscrii la medicina sa devii medic? Sint zeci de specializari, care mai de care mai importante. Pina si ala care te coase sau te taie sa-ti scoata caecum-ul, apendicele, e mai util. Enfin, nici nu stiu de ce scriu... e o timpenie

Iulia spunea...

Nu sunt programator, am lucrat la ceva legat de limbile străine. Şi încă din întâmplare am ajuns acolo. Dacă-ţi place să faci jocuri, nu e anost. Pentru mine a fost aproape mereu. Dar inutil mi s-a părut întotdeauna, deoarece cred că majoritatea jocurilor nu aduc nicio valoare pe lume. Dacă mă întrebi pe mine, da, meseria de medic mi se pare una dintre cele mai folositoare, alături de cea de profesor. Utile şi nobile.
Deci, A., tu eşti medic?